Druga generacija modela CX-5 predstavljena je 2016. godine. Shinichi Isayama, glavni dizajner, izjavio je: „Druga generacija modela Mazda CX-5 nastala je (i napreduje) na temelju ključnih značajki originalnog automobila, poput prekrasne vanjštine i visokokvalitetne unutrašnjosti.“ „Mislim da Mazdini kupci razumiju i vole emocionalnu vrijednost dizajna modela CX-5. Nevjerojatno sam ponosan na svoju ulogu u dizajnu i razvoju automobila.“
Najnoviji model sa svojim prethodnicima dijeli isti DNK dizajna. Nakayama je dodao, „Nismo htjeli promijeniti dijelove dizajna koji odgovaraju našim kupcima, već umjesto toga unaprijediti karakterističan dizajn automobila kako bismo naglasili njegov jedinstveni oblik, posebno s prednje strane automobila.“ Glavni dizajner novog modela CX-5, Takanori Tsubaki naglašava to dodajući, „Namjestili smo produljena prednja svjetla koja ističu snagu automobila i pružaju dodatnu sigurnost na cesti noću, uz snažna prilagodljiva LED prednja svjetla.“ Karakteristike dizajna modela CX-5 protežu se i na lak. To je bilo prvo vozilo u Soul crvenoj Crystal boji koja je postala sinonim za Mazdu. Sada je paleti boja dodana i potpuno nova Zircon Sand.