„Igla je toliko poznat predmet da ga ljudi ponekad pogrešno smatraju jednostavnim alatom”, govori Harada. „No proces proizvodnje kompleksan je i sofisticiran i uključuje puno različitih tehničkih postupaka poput rezanja, utiskivanja, brušenja i elektrogalvaniziranja. Hirošimski proizvođači neprekidno su radili na poboljšanju svakog postupka kako bi stvorili inovativne igle koje služe raznolikim potrebama.”
Baš kao i kod izrade dobrog mača, čelik je potrebno kaliti i gnječiti kako bi igla bila jaka i fleksibilna, a istovremeno otporna na savijanje i slamanje. Očica se polira iznutra i izvana kako bi uvlačenje konca bilo lakše, dok se vrh igle abrazivno polira sredstvom velike gustoće kako bi se osigurala oštrina.
Te igle moraju biti jake i fleksibilne, no otporne na savijanje i slamanje
Čak i ako se igla slomi ili njezin vrh postane tup, ona se neće samo baciti. Prema dugotrajnoj tradiciji, igle i pribadače koje više nisu korisne odnose se u hramove ili svetišta. Na tom putu prema umirovljenju, kako bi „blago sletjeli” na svoj zadnji počinak, ti sitni alati postavljeni su vrhom prema dolje u gladak kolač od tofua. Zatim im se u ritualu hari kuyō zahvaljuje za njihovo služenje. Taj običaj nastao je prije otprilike četiristo godina i još se uvijek poštuje u određenim hramovima i svetištima diljem zemlje, obično 8. veljače ili prosinca.
„Kvalitetna igla puno je udobnija i omogućuje vam sate šivanja bez da se umorite”, objašnjava Mutsuko Yawatagaki, profesionalni izrađivač prekrivača i podučavatelj vezenja. „A dobivate i bolje rezultate. Dobri alati ključni su za obavljanje dobrog posla.”