Imate li pitanja o aplikaciji MyMazda? Mi imamo odgovore.

Česta pitanja o aplikaciji MyMazda

Bez obzira na to imate li samo obični upit ili specifično pitanje o značajkama povezivosti, sve informacije pronaći ćete ovdje. Prikupili smo najčešće postavljana pitanja o aplikaciji MyMazda kako bismo vam pomogli aplikaciju i automobil iskoristili na najbolji mogući način.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA O APLIKACIJI MYMAZDA – ODABERITE KATEGORIJU

ŠTO JE MYMAZ­DA?

MyMazda je aplikacija koja pruža informacije o vozilu kao što su povijest servisiranja i priručnici, a može vam pomoći i u pronalasku Mazdinog partnera, preuzimanju ažuriranja i informacije o opozivima. Putem aplikacije moguće je i kontaktirati pomoć na cesti. Ako imate uslugu povezanog vozila, možete pristupiti i drugim značajkama poput daljinskog upravljanja, pronalaska vozila i slanja odredišta automobilu.
 

KOJE SU PREDNOSTI APLIKACIJE MYMAZ­DA?

 

Aplikacija MyMazda sadrži dokumente poput digitalne servisne evidencije (DSR), koja vas upozorava da je potrebno održavanje i da postoje dijelovi koje biste možda trebali zamijeniti. Možete brzo pristupiti trenutačnim jamstvima i ugovorima ili istražiti digitalni priručnik za korisnike u obliku vodiča koji je lako pratiti. Možete čak nazvati i pomoć na cesti.

 

Ako imam pitanja, kako mogu kontaktirati Mazdu?

Ako imate pitanja čije odgovore ne možete pronaći u našem odjeljku za pomoć, možete se obratiti Mazdinom partneru ili službi za korisnike na e-adresu info@mazda.hr.

Mogu li isti račun upotrebljavati na više uređaja?

Ne istovremeno. Aplikacija će zbog sigurnosti automatski odjaviti ostale uređaje kad se novi uređaj prijavi.

Mogu li aplikaciju koristiti na tabletu umjesto pametnog telefona?

Da, no neke funkcije možda neće funkcionirati ispravno jer tableti nisu u potpunosti podržani.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAV­LJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.

KAKO SE MOGU REGISTRIRATI?

Jednostavno se prijavite svojom adresom e-pošte i unesite validacijski kôd koji ste primili putem e-pošte kako biste je potvrdili. Zatim unesite svoj telefonski broj. Putem SMS poruke primit ćete validacijski kôd. Unesite ga kako biste potvrdili svoj telefon. Zatim ćete morati unijeti svoje osobne podatke kako biste dovršili izradu svog računa. Nakon što je izradite račun, moći ćete dodati pojedinosti o svom vozilu.

 

POSTAVKE RAČUNA APLIKACIJE MYMAZDA

Kako da promijenim pojedinosti o korisniku?

  1. Idite u „izbornik“ (tj. ikona s tri crtice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  4. Dodirnite „Promijeni Email“; „Promijeni lozinku“ ili „Uredi profil“.
  5. Uredite pojedinosti o korisniku i kliknite „Spremi“ kako biste spremili promjene.

Što ako sam već registrirao/la račun MyMazda?

Ako ste već registrirali račun MyMazda, kako biste iskoristili prednosti povezanih usluga, jednostavno upišite drugo vozilo koje ispunjava uvjete.

Kako mogu izbrisati račun aplikacije MyMazda?

  1. Idite u „izbornik“ (tj. ikona s tri crtice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
  4. Dodirnite opciju „Uredi profil“.
  5. Odaberite opciju „Izbriši račun“.

 

  • Od vas će se zatražiti da potvrdite svoj zahtjev. Nakon što potvrdite, bit ćete odjavljeni iz aplikacije MyMazda, a vaš račun izbrisan.
  • Ako se predomislite i zaželite vratiti u aplikaciju MyMazda, trebat ćete opet proći kroz postupak registracije. Napomena: brisanjem računa MyMazda ne brišu se pojedinosti o korisniku koje čuvamo.
  • Ako sa svog uređaja izbrišete aplikaciju MyMazda, time se račun MyMazda neće automatski izbrisati. Za to ćete još uvijek morati slijediti korake opisane iznad kako biste u potpunosti onemogućili aplikaciju MyMazda.

KAKO MOGU DODATI/POZVATI SEKUNDARNOG VOZAČA?

U odjeljku "Moje vozilo" odaberite „Upravljanje vozačima", pa pozovite vozača tako da ispunite osobne podatke sekundarnog vozača. 

MOŽE LI SE VIŠE KORISNIKA REGISTRIRATI POMOĆU JEDNE ADRESE E-POŠTE?

Ne, dodatni korisnici moraju upotrijebiti e-adrese koje se trenutačno ne koriste u aplikaciji MyMazda.

MOŽE LI VIŠE VOZAČA KORISTITI JEDAN RAČUN?

Da, primarni vozač može pozvati do četiri druga vozača u sklopu povezanih usluga u aplikaciji MyMazda, a kasnije ih može ukloniti u bilo koje vrijeme. Kako biste dodali vozače, slijedite korake u nastavku:

1 Idite na „Moja vozila“.
2 Dodirnite „Upravljanje vozačima“.
3 Ako ima mjesta za još vozača, dodirnite opciju „+ Pozovi vozača“.

Ako se predomislite, možete dodirnuti opciju „Otkaži pozivnicu“ kako biste povukli svoj poziv.

Kako kasniji vlasnici vozila mogu ponovno registrirati vozilo na novog vlasnika i isključiti podatke prvog vlasnika?

Novi vlasnik može u bilo koje vrijeme putem aplikacije MyMazda jednostavno zaobići funkcionalnost povezanih usluga prvog vlasnika. Novi vlasnik dobiva upozorenje da preuzima vozilo od drugog vlasnika. Prvi vlasnik dobiva obavijest da su usluge prekinute.

Kako mogu dodati/pozvati sekundarnog vozača?

Odaberite opciju „Upravljanje vozačima“ u odjeljku „Moja vozila“ i zatim dodirnite opciju „Pozovi vozača“.

Kako mogu otkazati poziv sekundarnom vozaču?

U odjeljku „Moja vozila“ možete odabrati karticu vozača kako biste upravljali vozačima i otkazali poziv

Kako mogu odrediti dozvole sekundarnom vozaču?

U odjeljku „Moja vozila“ možete odabrati karticu vozača kako biste upravljali vozačima i kliknuti na ime odabranog vozača.

Kako mogu ukloniti sekundarnog vozača?

U odjeljku „Moja vozila“ možete odabrati karticu vozača kako biste upravljali vozačima i kliknuti na ime odabranog vozača.

Kada primim e-poštu s pozivom da postanem sekundarni vozač, što moram učiniti?

Ako nemate račun aplikacije MyMazda, instalirajte aplikaciju i registrirajte se pomoću iste e-adrese na koju ste primili poziv. Nakon što se prijavite, vidjet ćete poziv i moći ćete ga prihvatiti. Ako imate račun aplikacije MyMazda, samo kliknite „Prihvati“.

Zašto ne mogu vidjeti specifične značajke povezanih usluga?

Značajke za sekundarnog vozača određuje primarni vozač. Ako ne možete vidjeti određenu značajku, obratite se primarnom vozaču.

Kada primim e-poštu s informacijom da je u mom vozilu netko drugi primarni vozač, što moram učiniti?

E-pošta koju ste primili znači da se u vašem vozilu netko drugi upisao kao primarni vozač. Ako je ta osoba to učinila neispravno, možete još jednom dodati vozilo i ponoviti postupak registracije.

Ako svoju Mazdu prodam, hoće li sljedeći vlasnik moći vidjeti moje podatke?

Ne, novi vlasnik vozila neće moći vidjeti podatke prethodnih vlasnika.

KAKO MOGU PROVJERITI PORUKE ILI OPOZIVE?

Važne poruke poput opoziva i drugih informacija o statusu vozila, npr. razine napunjenosti baterije, možete provjeriti putem Centra za obavijesti. Za više pojedinosti jednostavno kliknite na poruku. Tu će biti i obavijesti o svim nedoumicama, uključujući zaštitu i sigurnost, kao i novosti i ažuriranja koje šalje Mazda.

OBAVIJEST

Hoću li primati novosti i podsjetnike na servis na sve svoje uređaje?

Ako omogućite opciju automatskih obavijesti, primat ćete podsjetnike na servis na sve svoje mobilne uređaje.

Zašto ne primam automatske obavijesti?

Provjerite jesu li u postavkama uređaja vaše dozvole za kontakt postavljene na dopuštanje obavijesti od aplikacije MyMazda. Možete odabrati i drugačije vrste obavijesti.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAV­LJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.

KAKO MOGU DODATI JOŠ JEDNO VOZILO?

Dva su načina na koja to možete učiniti. Automobil možete dodati u odjeljku „Moje vozilo” pomoću gumba „Dodaj vozilo”. Kako biste vidjeli svoje vozilo, morate skenirati identifikacijski broj vozila (VIN) ili ga unijeti ručno. Mazdin zastupnik dodijelit će vozilo vašem profilu i pojedinosti će se automatski prikazati u odjeljku aplikacije „MOJI AUTOMOBILI”.

Kako mogu ukloniti vozilo kad sam u vozilu?

Dva su načina za uklanjanje vozila unutar odjeljka „Moje vozilo“. Možete se obratiti preferiranom partneru ili odabrati uređivanje funkcionalnosti vozila u odjeljku „Moje vozilo“ i kliknuti opciju „Ukloni vozilo“.

Kako mogu urediti vozilo kad sam u vozilu?

U odjeljku „Moje vozilo“ možete odabrati opciju „Uredi vozilo“ u izborniku na desnoj strani.

Gdje mogu pronaći identifikacijski broj vozila (VIN)?

Identifikacijski broj vozila (VIN) možete pronaći u vlasničkim dokumentima, polici osiguranja, ispod tepiha prednjeg desnog sjedala, ili na naljepnici na pragu bočnih putničkih vrata.

Kako da promijenim naziv vozila?

Naziv svog vozila možete promijeniti u odjeljku za uređivanje vozila.

Ako moje vozilo prikazuje neispravne informacije, što da učinim?

Ako smatrate da su pojedinosti o vozilu koje se prikazuju u aplikaciji MyMazda neispravne, obratite se našem timu službe za korisnike na e-adresu info@mazda.hr

KOLIKO VOZILA MOGU REGISTRIRATI U RAČUNU MYMAZ­DA?

Na istom računu možete registrirati do 10 vozila.

MOŽE LI ODOBRENJE ISTEĆI PRI UPARIVANJU APLIKACIJE MYMAZ­DA?

Da, kôd odobrenja ističe 5 minuta nakon uparivanja aplikacije MyMazda s vozilom.
Ako istekne, možete zatražiti novi kôd odobrenja putem aplikacije MyMazda.
Jednostavno se vratite na upis u povezane usluge, nastavite na korak „Zatraži autorizacijski kôd“ i dodirnite opciju „Zatraži“.

KAKO MOGU IZ­BRISATI SVOJE VOZILO IZ APLIKACIJE MYMAZ­DA?

Ako se morate rastati od Mazdinog vozila koje je upotrebljavalo povezane usluge i planirate koristiti drugo Mazdino vozilo, izbrišite informacije o registraciji vozila koje su upotrebljavale povezane usluge na sljedeći način:

1 Dodirnite „Moje vozilo“ u izborniku.
2 Dodirnite opciju „Uredi vozilo“ na kartici aktivnosti.
3 Dodirnite opciju [OBRIŠI VOZILO].
4 Pažljivo pročitajte UPOZORENJE i dodirnite opciju [POTVRDI].


Ako ste sigurni da želite izbrisati vozilo, istovremeno ćete biti isključeni iz povezanih usluga. Vaše informacije o korisniku ostat će u sustavu. Stoga, ako planirate naknadno upotrebljavati Mazdu s povezanim uslugama, možete nastaviti upotrebljavati aplikaciju MyMazda kad registrirate novo vozilo.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAV­LJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.

GDJE MOGU PRONAĆI POVIJEST SERVISIRANJA?

U glavnom izborniku odaberite „Održavanje“ i zatim „Povijest servisiranja". Ovdje možete pregledati ili preuzeti informacije o svim prethodnim servisima.

 

POVIJEST SERVISIRANJA

Tko može vidjeti povijest servisiranja u aplikaciji MyMazda?

GDPR zahtijeva stalno preispitivanje mjera poduzetih za ispunjavanje zakonskih zahtjeva i zaštitu osobnih podataka na koje obrada utječe. Prethodno je svatko s brojem šasije (VIN) vozila mogao dodati vozilo u aplikaciju MyMazda i vidjeti informacije o vozilu.

Budući da se servisni zapisi i planovi održavanja smatraju osjetljivim informacijama, ne mogu se staviti na raspolaganje trećim stranama. Stoga su poduzete strože mjere za zaštitu ovih podataka u aplikaciji My Mazda. Samo upisani primarni korisnici (za povezana vozila) ili potvrđeni vlasnici (za nepovezana vozila) ovlašteni su za pregled ovih podataka. Ako ste vlasnik vozila i još uvijek ne možete vidjeti servis ili povijest servisiranja, kontaktirajte vašeg Mazda partnera ili nas.

Zašto moja povijest servisiranja nije ažurirana unatoč današnjem servisu?

Unosi u povijest servisiranja obično se ažuriraju 24 sata nakon dovršetka servisa. Ako se unutar tog vremenskog razdoblja povijest servisiranja ne prikazuje ili nije ažurirana, obratite se servisu ili timu službe za korisnike na e-mail info@mazda.hr 

Što je kontrolni popis u PDF obliku i kako ga mogu preuzeti?

Tijekom određenih servisa pri preferiranom Mazdinom partneru djelatnici će zabilježiti informacije o općem stanju vozila i sve nalaze u vezi s vozilom na namjenski kontrolni popis u PDF obliku. U odjeljku „povijest servisiranja“ kliknite na ikonu za preuzimanje kako biste otvorili namjenski kontrolni popis u PDF obliku, čime ćete otvoriti PDF čitač na svom pametnom telefonu/tabletu.

Kako mogu saznati je li potrebno zamijeniti neke dijelove?

Ako ste mijenjali neke dijelove, a status se još uvijek prikazuje kao „Otvoreno“, ili ako imate bilo kakvih drugih pitanja o ovom, preporučujemo vam da se obratite Mazda partneru koji je izvršio posljednji servis.

Gdje mogu pronaći povijest servisiranja?

U glavnom izborniku odaberite vozilo i zatim „Povijest servisiranja". Ovdje možete pregledati ili preuzeti informacije o svim prethodnim servisima.

KAKO MOGU ZATRAŽITI SERVIS?

Određenog partnera možete potražitii putem tražilice "Pretragaa Mazda patnera" ili klikom na kartu na glavnom zaslonu, ili na glavnom zaslonu pod opcijom „My Mazda" zatim "Moj Mazda partner". Servis možete zatražiti i tako da kliknete na preferiranog Mazdinog partnera.

MAZDA PARTNERI

Kako mogu pronaći najbližeg Mazda partnera?

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda partnera, kliknite na "PRETRAGA MAZDA PARTNERA" i upotrijebite svoju trenutačnu lokaciju 
• Ako vam je draže, možete pretraživati pomoću naziva lokacije ili naziva Mazda partnera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.
• U glavnom izborniku dodirnite ikonicu "Oznake na karti" u gornjm desnom uglu i prikazati će se vaš zadnji servisni partner.

AKO ŽELIM OTIĆI DRUGOM MAZDA PARTNERU, A NE UOBIČAJENOM, KAKO MOGU PRIJE TOGA PROVJERITI KOJE USLUGE NUDI?

Pogledajte pod „Mazda partneri“ i pregledajte popis usluga koje nudi svaki pojedinačni Mazda partner.

KAKO MOGU PRONAĆI NAJBLIŽEG PARTNERA?

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda partnera, upotrijebite svoju trenutačnu lokaciju.
• Ako vam je draže, možete pretraživati pomoću naziva lokacije ili naziva partnera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.
• U glavnom izborniku odaberite „MyMazda“ i dodirnite „Moj Mazda Partner“  za zadnjeg servisnog partnera.

POMOĆ NA CESTI

Kako mogu nazvati pomoć na cesti?

  • Otvorite glavni izbornik i odaberite „MES“.
  • Kliknite na "NAZOVITE POMOĆ NA CESTI"
  • Poziv će biti preusmjeren.


Napomena: ako nazovete pomoć na cesti iz druge države, mogli bi nastati dodatni troškovi poziva.

Kako da operateru objasnim gdje se nalazim kad mi je potrebna pomoć?

Putem poziva morate obavijestiti pomoć na cesti o pojedinostima svoje lokacije. U slučaju nezgode će pojedinosti vaše adrese biti poslane operateru.

Ako se nalazite u inozemstvu, nazovite izravno našu pomoć na broj telefona +43 1 525 036 225

KAKO MOGU POZVATI POMOĆ NA CESTI?

• U glavnom izborniku odaberite vozilo.

• Ispod automobila odaberite „MES". Prikazat će se adresa vaše trenutačne lokacije kako biste mogli obavijestiti tim za pomoć na cesti kada ih nazovete (pobrinite se da postavke lokacije telefona budu uključene za prikaz adrese vaše trenutačne lokacije).

• Kako ih možete nazvati: bit će prikazani telefonski broj za kontakt ili gumb za poziv kako biste pomoć mogli pozvati direktno.


Napomena: ako pomoć na cesti nazovete iz druge države, mogli bi nastati dodatni troškovi. Za više pojedinosti provjerite sa svojim operaterom za mobilne usluge.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAV­LJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.

Registracija

KAKO MOGU KORISTITI POVEZANE USLUGE?

Najprije unesite pojedinosti o svom vozilu tako da kliknete gumb „Add vehicle“ (Dodaj vozilo). Zatim skenirajte identifikacijski broj svog vozila (VIN) i potvrdite ga. Nakon toga svom vozilu možete dati naziv i odabrati „Sign up“ (Registracija) kako biste pokrenuli povezane usluge. Zatim uključite vozilo, dok vam je telefon u ruci i primit ćete kôd za autorizaciju na središnjem zaslonu vozila. Unesite taj kôd u svoj telefon kako biste dovršili povezivanje.

 

Postavljanje i prvi koraci

Je li obavezno registrirati se na povezane usluge?

Ne, to je izborna usluga. Međutim, ako želite upotrebljavati značajke povezanih usluga, trebat ćete se upisati putem aplikacije MyMazda.

Kako mogu onemogućiti povezane usluge?

Ako ste registrirani na povezane usluge, u bilo koje vrijeme možete se odjaviti brisanjem automobila iz računa putem aplikacije MyMazda, i to tako da slijedite sljedeće korake:

1 Idite u „izbornik“ (tj. ikona s tri crtice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
2 Dodirnite MyMazda.
3 Dodirnite „Moje vozilo“.
4 Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
5 Dodirnite opciju „Uredi vozilo“.
6 Dodirnite „Izbriši vozilo“ i potvrdite skočnu poruku upozorenja.

Plaća li se za povezane usluge naknada za pretplatu?

Pretplata za povezane usluge je besplatna tijekom prve tri godine od izvornog datuma kupnje vozila (tj. datuma maloprodajne distribucije). Nakon toga plaća se naknada. Naknada za pretplatu nakon besplatnog razdoblja tek će se utvrditi.

Koje podatke prikupljaju povezane usluge?

Povezane usluge prikupljaju različite podatke kao što su osobni kontaktni podaci, informacije o vozilu i informacije o statusu vozila. Te podatke obrađujemo u skladu s primjenjivim uredbama o zaštiti podataka. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uvjete o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

Zašto Mazda prikuplja podatke uz povezane usluge?

Podatke prikupljamo samo iz pravnih razloga, kao što je navedeno u zakonima o zaštiti podataka. Podaci se obično ili obrađuju u svrhu ispunjena ugovora za povezane usluge, ili na temelju zakonitih interesa ili vašeg pristanka. Anonimizirane informacije mogu se koristiti za postizanje kvalitete proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uvjete o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

Kad otkažem pretplatu na povezane usluge, hoće li svi moji podaci biti izbrisani?

Svi osobni podaci i informacije koje neizravno omogućuju identifikaciju korisnika bit će izbrisani. Anonimizirane informacije mogu se koristiti za postizanje kvalitete proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Na primjer, nakon odvajanja od podataka o korisniku, Mazda će spremiti i koristiti podatke koji se šalju iz vašeg vozila poput kodova za otkrivanje kvarova.

JE LI ZA PRISTUP POVEZANIM USLUGAMA POTREBNA INTERNETSKA VEZA?

Da, aplikacija MyMazda ne radi bez internetske veze.

REGISTRACIJA

Kako da u povezane usluge upišem novo vozilo?

Za dodavanje još jednog vozila u povezane usluge jednostavno slijedite sljedeće korake:

1 Dodirnite „MyMazda“ u izborniku.
2 Dodirnite „Moje vozilo“.
3 Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
4 U kartici aktivnosti dodirnite opciju „Dodaj vozilo“.
5 Dodirnite „Skeniraj broj šasije (VIN)“ i skenirajte QR kȏd pomoću kamere, ILI, ako nije moguće skenirati crtični kȏd, dodirnite X i unesite identifikacijski broj vozila (VIN).
6 Dodirnite „POTVRDI".

Funkcionalnosti

U KOJIM SITUACIJAMA MOGU KORISTITI DALJINSKO UPRAVLJANJE?

Možete ga koristiti za daljinsko upravljanje različitim funkcijama automobila poput pokretanja i zaustavljanja punjenja baterije i kontrole klime. Rezultati se mogu provjeriti i potvrditi i u centru za poruke.

 

FUNKCIONALNOSTI

Moram li biti unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge djelovale?

Moram li biti unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge djelovale?

Mogu li upotrebljavati značajku daljinskog upravljanja dok sjedim u povezanom vozilu s ključem?

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće djelovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

Kada se ažuriraju podaci o statusu vozila i izvješću o općem stanju vozila?

Podaci o statusu vozila i izvješću o općem stanju vozila ažuriraju se nakon gašenja motora. Dok god motor radi, informacije se ne ažuriraju, čak i ako su osvježene. Napomena: možda će biti potrebno nekoliko minuta da se podaci o statusu vozila i izvješću o općem stanju vozila ažuriraju nakon gašenja motora.

KOJE INFORMACIJE O VOZILU MOGU PROVJERITI?

Možete provjeriti trenutačni status različitih funkcija, uključujući razinu baterije, doseg vožnje i kontrolu klime. Dostupni su i ostali podaci o vozilu poput očitanja brojača prijeđenih kilometara i tlaka u gumama, kao i upozorenja na otključana vrata.

KAKO SE MOGU PRETPLATITI NA POVEZANE USLUGE?

Odaberite „ENROLL“ u opciji „My Vehicle“. Na svakom zaslonu dobivate upute koje vam pomažu slijediti postupak. Pobrinite se da budete na mjestu gdje vaš automobil ima telefonsku vezu za primanje PIN-a. Izbjegavajte garaže ili mjesta s lošom mrežnom vezom. Napomena: aplikacija radi samo uz internetsku vezu.

KOJE FUNKCIJE NUDE POVEZANE USLUGE?

Bravu na vratima, status o općem stanju vozila (npr.: tlak u gumama, brave na vratima, status goriva/baterije, domet), slanje lokacija navigacijskom sustavu putem aplikacije, automatske obavijesti o statusu vozila (otključana vrata itd.). Povezane usluge električnog vozila uključuju: punjenje na daljinu, zaustavljanje punjenja na daljinu, mjerač vremena punjenja na daljinu, daljinsko upravljanje klima-uređajem.

Kako mogu pokrenuti/zaustaviti punjenje baterije?

To možete učiniti na glavnom zaslonu aplikacije potezom udesno. Ili u postavkama sustava Mazda connect možete postaviti vrijeme kada će vozilo pokrenuti ili zaustaviti punjenje.

Kako mogu uključiti/isključiti sustav za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC)?

Sustav za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC) možete uključiti/isključiti potezom ulijevo na glavnom zaslonu.

Kako mogu provjeriti status baterije?

Na glavnom zaslonu kliknite na Status.

Mogu li upotrebljavati značajke daljinskog upravljanja dok sjedim u povezanom vozilu s ključem?

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće djelovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

UPOTREBA APLIKACIJE

Ostavio/la sam svoj ključ u vozilu. Mogu li još uvijek upotrebljavati povezane usluge poput daljinskog pokretanja motora?

Ne, ako ste u vozilu ostavili ključ, nakon zahtjeva za daljinskim upravljanjem vidjet ćete poruku o pogrešci „Fail“. Kako biste daljinski upravljali vozilom, trebat ćete ključ držati izvan vozila.

Ako izgubim telefon, kako mogu ograničiti pristup povezanim uslugama?

U povezane usluge možete se prijaviti pomoću drugog pametnog uređaja tako da preuzmete aplikaciju MyMazda i upotrijebite vjerodajnice za prijavu u aplikaciju MyMazda. Čak i ako nemate drugi pametni uređaj, sustav aplikacije MyMazda za upravljanje identifikacijom drugim će korisnicima ograničiti pristup povezanim uslugama (prijava nije moguća bez lozinke ili biometrijske prijave).

KAKO MOGU KORISTITI NAVIGACIJU?

Odredište možete pronaći tako da ga upišete u traku „Search Location“ (Pretraži lokaciju) ili klikom na kartu. Nakon toga kliknite opciju „Send To Car“ (Pošalji u automobil) i vaš navigacijski sustav bit će programiran i spreman za vaše putovanje.

NAVIGACIJA

GDJE MOGU PRONAĆI POSTAJU ZA PUNJENJE?

Postaje za punjenje možete pronaći tako da kliknete na ikonu karte na vrhu glavnog zaslona i dodirnete ikonu „Charge“ na dnu zaslona ili upisivanjem upita u polje za pretraživanje na zaslonu s kartom.

KAKO MOGU DOĆI DO TOČKE INTERESA?

Na zaslonu s kartom možete kliknuti na točku interesa (POI) i zatim dodirnuti ikonu „Navigate“.

Kako mogu spremiti točku interesa?

Na zaslonu s kartom možete kliknuti na točku interesa (POI) i odabrati omiljenu ikonu.

Kako automobilu mogu poslati odredište?

Na zaslonu s kartom možete kliknuti na točku interesa (POI) i odabrati ikonu „send to car“.

Koliko omiljenih točaka interesa mogu spremiti?

Kako mogu spremiti do 1000 omiljenih točaka interesa (POI).

Koliko odredišta mogu poslati automobilu odjednom?

Svom automobilu možete poslati do tri odredišta za navigaciju odjednom.

Rješavanje problema

RJEŠAVANJE PROBLEMA

Ne mogu pristupiti povezanim uslugama putem aplikacije MyMazda.

Kako biste vratili pristup povezanim uslugama, slijedite ove korake:

1 Koje vozilo imate?
a. Mazda MX-30 2020
2 Jeste li preuzeli aplikaciju MyMazda i registrirali račun?
Ako niste:
a. Ako imate uređaj sa sustavom iOS (iPhone, iPad), preuzmite aplikaciju MyMazda iz trgovine App Store. Uređaj mora imati verziju sustava iOS 9.0 ili noviju verziju.
b. Ako imate uređaj sa sustavom Android, preuzmite aplikaciju MyMazda iz trgovine Google Play. Uređaj mora imati verziju sustava Android 7.0 ili noviju verziju.
3 Je li se već registrirali za povezane usluge?
4 Ako niste, slijedite postupak registracije. Preuzmite aplikaciju MyMazda iz trgovine App Store, ako je potrebno.

U razdoblju od 60 sekundi više sam puta zatražio/la daljinsko upravljanje.

U razdoblju od 60 sekundi samo jednom možete zatražiti daljinsko upravljanje. Na primjer, ako slučajno pošaljete zahtjev za „daljinsko otključavanje“ i sada želite poslati zahtjev za „daljinsko zaključavanje“, trebate pričekati barem 60 sekundi prije nego što pošaljete drugi zahtjev.

Tjedan dana nisam koristio/la vozilo i sada ne mogu pristupiti povezanim uslugama.

Vozilom upravljajte kao i inače pa bi povezane usluge morale opet početi raditi.

Blokiran/a sam iz aplikacije nakon neuspješne prijave pet uzastopnih puta.

Ako ste se pet puta neuspješno pokušali prijaviti, morate pričekati pet minuta prije ponovnog pokušaja prijave.

Funkcija zaključavanja/otključavanja daljinskog upravljanja ne djeluje.

Provjerite svoje vozilo još jednom. Funkcija zaključavanja/otključavanja neće djelovati ako motor radi, ako je u vozilu ostavljen ključ ili ako su bilo koja vrata otvorena.

PROBLEMI U VEZI SA SERVISOM

Mogu li koristiti funkcije povezanih usluga čak i tijekom ažuriranja aplikacije?

Možda neće biti moguće koristiti određene funkcije povezanih usluga tijekom online ažuriranja aplikacije MyMazda.

ŠTO NENAMJERNO MOŽE UTJECATI NA PRIJEM?

Nepovoljne vremenske prilike, udaljene lokacije, zatvorena područja i podzemne parkirne garaže mogu utjecati na uslugu. Upotrijebite indikator razine prijema radijskih valova u komunikacijskoj jedinici kako biste utvrdili je li prije povezanih usluga pogođen. Za pojedinosti o ograničenjima sustava pogledajte odredbe i uvjete.

POMOĆ NA CESTI

Kako mogu nazvati pomoć na cesti?

U glavnom izborniku odaberite „My Cars“. Ispod automobila odaberite „Roadside assistance“. Prikazat će se adresa vaše trenutačne lokacije kako biste mogli obavijestiti tim za pomoć na cesti kada ih nazovete (pobrinite se da postavke lokacije telefona budu uključene za prikaz adrese vaše trenutačne lokacije). Prikazat će se „Call“ i broj telefona kontakta ili gumb za poziv kako biste nazvali direktno pomoć. Napomena: ako pomoć na cesti nazovete iz druge države, mogli bi nastati dodatni troškovi. Za više pojedinosti provjerite s operatero

Kako da operateru objasnim gdje se nalazim kad mi je potrebna pomoć?

Pojedinosti o vašoj adresi bit će prikazani i poslani operateru.

Ako se nalazite u inozemstvu, nazovite izravno našu pomoć na broj telefona +498955987214

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAV­LJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.