Partner u kojeg se možete pouzdat

MAZDA EUROPE SERVICE

BEZ­BRIŽ­NO PUTOVANJE

 

Vozite Europom i odjednom se vaš automobil pokvari radi tehničkog kvara, sudjelujete u nesreći ili je vaš automobil ukraden. Ne brinite! Uz jamstvo mobilnosti tvrtke Mazda Europe Service, sada imate pouzdanog partnera kraj sebe – partnera na kojeg se možete osloniti u bilo kojoj od navedenih situacija i u više od 40 zemalja.

Kako bismo vam još više olakšali život, svaka nova Mazda dolazi s jamstvom mobilnosti pri prvoj registraciji. Ovo se jamstvo produljuje svaki put kad obavite servis kod jednog od naših ovlaštenih Mazda partnera.

KONTAKT

Odmah prijavite kvar korisničkom centru Mazda Europe Service putem telefona:

 

IZ BOSNE I HERCEGOVINE (BESPLATAN BROJ) 0800 2 8888
IZ INOSTRANSTVA (UZ PLAĆANJE) +43 1 525 036 313
U SLUČAJU KVARA ILI NEZGODE SA GARANCIJOM MOBILNOSTI MAZDA EUROPE SERVICE DOBIJATE
1. Pomoć na cesti | Vuča vozila
U SLUČAJU KVARA ILI NESREĆE

Ako zbog tehničkog kvara ili nesreće ne možete nastaviti svoje putovanje, kontaktirajte servisni centar Mazda Europe Service koji će vam moći dogovoriti pomoć što brže moguće. Ako pomoć na cesti neće moći riješiti problem na licu mjesta, vaše vozilo odvući će do najbližeg servisnog partnera. Pokrit ćemo troškove vuče. Pokrit ćemo i troškove prijevoza taksijem, lokalnog javnog prijevoza ili drugog načina prijevoza po predočenju originalnog dokaza o kupnji, do iznosa od 80 EUR uklj. PDV.

2. ZAMJENSKO VOZILO | NASTAVAK PUTOVANJA | NOĆENJE | PO­VRATAK
ŠTO DALJE

Ako vaše vozilo ne može biti popravljeno isti dan kad je došlo do kvara, dogovorit ćemo prikladno zamjensko vozilo za vas.2
Ako je do kvara ili nesreće došlo više od 80 km zračne linije dalje od vašeg doma, možemo pokriti troškove željezničke karte u prvom razredu. Ako je predviđeno trajanje putovanja željeznicom dulje od četiri sata, pokrit ćemo troškove zrakoplovne karte u ekonomskom razredu do vašeg doma. Ako biste radije pričekali popravak vozila, rado ćemo vam pomoći s rezervacijom hotela i pokriti troškove.3
Sve odredbe, uvjete i pojedinosti u vezi s našom procjenom troškova možete pronaći u našoj brošuri.

3. Nabava rezerv­nih dijelova
AKO REZERVNI DIO NIJE DOSTUPAN

Ako servisni partner u inozemstvu trenutačno nema rezervni dio koji je potreban za popravak vašeg vozila, poslat ćemo ga što brže moguće. Pokrit ćemo sve troškove izvanredne nabave, uključujući troškove zračnih pošiljki i hitne dostave, kao i carinske pristojbe. Sve što trebate platiti je rezervni dio.

4. Vraćanje vozila
ŠTO AKO POPRAVAK POTRAJE DULJE VREMENA?

Ako servisni partner ne može popraviti uzrok kvara vozila ili štete nastale u nesreći u roku od pet radnih dana, dogovorit ćemo povratni prijevoz vozila do ovlaštenog zastupnika ili servisnog partnera koji je najbliži vašem domu. Pokrit ćemo troškove tog povratnog prijevoza do najbliže Mazdine radionice u mjestu boravka navedenom u prometnoj dozvoli.

5. U slučaju pogreške vozača
GRIJEŠITI JE LJUDSKI

Ako svoje putovanje ne možete nastaviti radi pogreške vozača, npr. jer vam je nestalo goriva, još uvijek smo tu da vam pomognemo. Ako vam pomoć na cesti neće moći pomoći s nastavkom vašeg putovanja na licu mjesta, vaše vozilo odvući će do najbližeg servisnog partnera. Pokrit ćemo troškove pomoći na cesti i vuče.²

6. U slučaju krađe vozila
U SLUČAJU KRAĐE

Ako je vaše vozilo ukradeno na lokaciji koja je udaljena više od 80 km zračnom linijom od vašeg doma, dogovorit ćemo i financirati vaš povratak u skladu sa stavkom 2 iznad. Umjesto toga možemo pokriti noćenje u hotelu, kao što je navedeno u našoj trenutačnoj brošuri.3

2 Troškovi goriva neće biti pokriveni.

3  Troškovi obroka i druge potrošnje neće biti pokriveni.